SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine Biotopic  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino www.biotopic.si upravlja podjetje Biotopic, d.o.o., Cvetlična ulica 9, 3000 Celje.

Nakupovanje v spletni trgovini Biotopic poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Zaradi različnih tehničnih razlogov sta poslovanje ali dostop do spletne trgovine včasih v kratkih intervalih onemogočena, saj potekajo vzdrževanja spletne strani. Zaradi vzdrževanja spletne strani lahko prihaja do občasnih motenj na spletni strani in s tem nepravilnih podatkov o cenah izdelkov, opisov in stanja zalog. Ponudnik ne odgovarja za nepravilne podatke, ki nastanejo pri vzdrževanju, hkrati pa bo kupca obvestil o morebitnih težavah, ki bi nastale ob naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih, lahko pa tudi vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas motile uporabo.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa – oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Storitve spletne trgovine koristite, ko se registrirate kot uporabnik, ali pa se opravite nakup brez registracije. Ob registraciji v sistemu pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, in geslo. Z registracijo ali s hitrim nakupom postanete uporabnik in pridobite pravico do nakupa. To velja za vse osebe, starejše od 16 let.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

 

2. POSTOPEK NAKUPA

Pobrskajte po našem množičnem katalogu izdelkov po kategorijah, ki omogočajo hitrejši dostop do izdelkov, ali pa preprosto vpišite izdelek, ki ga iščete, v iskalnik, da boste prišli do želenih rezultatov. Iskalnik omogoča iskanje izdelkov po ključnih besedah, najdete pa ga na zgoraj na sredini.

 

Ko najdete izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na ikono ''v košarico''. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov že imate notri. Če z miško kliknete na gumb košarica, se prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.

 

3. NAČINI PLAČILA

Pri spletnem nakupu je možno plačati na naslednje načine:

  • Osebni prevzem v trgovini. Naročilo prevzamete in plačate v trgovini.
  • Plačilo po predračunu: po pošti ali na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu, prejmete predračun. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke v roku 1-2 dni oz. v dogovorjenem roku. V primeru, da ste izbrali plačilo po predračunu, lahko le-tega poravnate na:  TRR: SI56 0510 0801 4274 221. Sklic je enak številki naročila! 
  • Plačilo po povzetju: naročeno blago lahko plačate dostavni službi po povzetju. Plačilo je možno le z gotovino. Ne glede na vrednost pošiljke, morate biti pri prevzemu osebno prisotni. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu. In sicer:

- za znesek odkupnine do 98,00 € zaračuna 1,05 € provizije,

- za znesek odkupnine od 98,00 € do 501,00 € zaračuna 1% od vrednosti in

- za znesek nad 501,00 € zaračuna 5,01 €.

  • Plačilo s debetno ali kreditno kartico: sprejemamo plačila s karticami Maestro, Activa Maestro, Mastercard, Eurocard, Visa, Visa Electron, Diners Club. ob zaključku nakupa ste preusmerjeni na stran, kjer s plačilno kartico izvedete nakup. POMEMBNO OBVESTILO: spremembe pri plačilu s karticami Mastercard in Visa (dodatno varnostno geslo, ki ga prejmete na telefonsko številko) - klik za več informacij.

 

Navodila za plačevanje s plačilnimi karticami

Maestro

V zadnjem koraku nakupa izberete plačilo s kartico. Odpre se novo okno, kjer vpišete številko kartice. Številko kartice v primeru plačila s kartico Maestro najdete na zadnji strani kartice. CVV kode v tem primeru ni potrebno vpisati. Izberete datum zapadlosti kartice ter potrdite in zaključite nakup.

Visa in MasterCard

V zadnjem koraku nakupa izberete plačilo s kartico. Odpre se novo okno, kjer vpišete številko kartice. Vpišete CVV/CVC kodo, izberete datum zapadlosti kartice ter potrdite. Običajno od vas zahteva banka še številko potrditve, ki jo prejmete na telefon.

 

4. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so simbolične.

 

V primeru kakršnihkoli napak pri cenah vam bomo omogočili odstop od nakupa. V ceno izdelka ni všteta dostava, razen v primerih brezplačnega prevzema ali pri nakupu nad 50 €.

Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v trgovinah Biotopic. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini, brez predhodnega obvestila.

 

AKCIJE in DRUGI POPUSTI

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujete izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike so označene. Pri vsakem izdelku, za katerega akcija ali cena s popustom velja, so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

PROMOCIJSKE KODE S POPUSTOM

Uporabniki lahko določene izdelke kupujete s pomočjo posebnih promocijskih kod, ki jih dobite na različne načine (na letakih, na družbenih omrežjih, preko mailinga). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Pravila uporabe so jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku, in sicer pri zaključku spletnega naročila – Košarica.

 

5. ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine Biotopic je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

 

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve dosežene in jih tudi presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov, itd. Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Vaših osebnih podatkov ne zbiramo, razen v primeru, ko nam vi to omogočite oz. v to privolite – ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Od naših novic se lahko odjavite kadarkoli, in sicer na [email protected]. Če se spremenijo vaši osebni podatki, vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na [email protected]. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Za potrebe poslovanja Biotopic, d. o. o. zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • geslo v šifrirani obliki,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu Biotopic

 

Večino strani v spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi razkrili svoje osebne podatke, kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. IP-naslovi se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti.

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja Biotopic, d. o. o. shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih Biotopic, d. o. o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Biotopic, d. o. o.

 

O piškotkih

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

 

6. NAROČILA

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo se zavrne, če se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti. Kupec ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA

Spletna trgovina z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, prične takoj po prejemu.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Kupec lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

 

Ponudnik mora blago oz. storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe.

V kolikor se odločite prevzeti naročilo osebno v kateri izmed naših poslovnih enot, označite pri nakupu v želenem načinu dostave osebni prevzem. Stroškov poštnine ni.

 

7. DOSTAVA in POŠTNINA

DOSTAVA POŠILJK

Naročila do 12. ure običajno odpremimo še isti dan, večina pošiljk pa je odpremljenih v roku 1 delovnega dneva. Predvidena odprema za izdelke na zalogi je v roku 1-4 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka pa vas o dobavnem roku obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu.

Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Za dostavo pošiljke je potreben čas, ki za večino pošiljk traja 1 dan, lahko pa se zaradi razlogov, na katere nimamo vpliva, ta tudi podaljša (nesreče, razmere na cesti, napake, itd.).

 

PARTNERJI ZA DOSTAVO                                           

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije, DPD in GLS. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50 €.

Osnovna poštnina za vse pošiljke GLS, DPD in Pošto Slovenije znaša 3,7 €. Odkup je v pošiljko že vključen. Pri nakupu nad 50,00 € je poštnina BREZPLAČNA!

 

OSEBNI PREVZEM V POSLOVALNICI

Pošiljko lahko prevzamete tudi osebno v eni izmed naših poslovalnic, pri zaključku nakupa pa pri tem izberete možnost OSEBNI PREVZEM.

Stroškov poštnine v tem primeru ni.

 

DOSTAVA POŠTA SLOVENIJE

V kolikor vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam poštar pusti listek, pošiljko pa nato prevzamete na pošti. Če paketa po 10 dneh ne prevzamete, vas pošta še enkrat kontaktira, po 14 dneh pa se pošiljka vrne nazaj na podjetje Biotopic, d. o. o.

DOSTAVA GLS in DPD

Prevozna služba vas o dostavi paketa obvesti preko sms-a in/ali email-a dan pred dostavo. Dostavljalec vas pred dostavo pošiljke pokliče ali pošlje sms. V kolikor vas ni doma, se dogovorite za drug datum ali pa vam pusti paket na dogovorjenem mestu.

 

 

8. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.

 

V PRIMERU NAŠE NAPAKE

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa poslali nove izdelke.

POŠKODBA IZDELKA MED DOSTAVO

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se prosim obrnite na dostavno službo, ki izvrši dostavo. V kolikor menite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati.

REKLAMACIJA IZDELKA

  1. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko v 15 dneh od prevzema blaga odstopite od pogodbe, ne da bi za to bilo potrebno navesti razlog.
  2. Podjetje Biotopic, d. o. o. ne krije strošek vračila blaga. Strošek krije kupec. Blago se lahko vrne podjetju Biotopic, d. o. o. v 8 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe o nakupu.
  3. Blago mora biti poslano na najbližjo poslovalnico nepoškodovano ter v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno ali pokvarjeno brez krivde kupca. Prav tako mora ostati nepoškodovana in nespremenjena originalna embalaža izdelka.  
  4. Če je reklamacija upravičena, imate pravico izbrati drugi izdelek iz ponudbe, zahtevati dobropis ali zahtevati vračilo kupnine.
  5. Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, podjetje sestavi reklamacijski zapisnik ter pošlje blago na analizo, katera potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacije. Stroške analize krijemo le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru stroške poravnate sami.
  6. Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

 

9. VARNOST

Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

 

10. ODGOVORNOST IN INTELEKTUALNA LASTNINA

Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.

 

Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.

Na tej spletni strani so tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.

 

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega našega soglasja.

 

11. REŠEVANJE SPOROV

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V kolikor stranki spora ne moreta rešiti preko pritožbe, z medsebojnim sporazumevanjem, je za spore pristojno sodišče ustrezne pristojnosti v Celju.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) Biotopic, d. o. o. ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj.

 

PODATKI O PODJETJU

Biotopic, d. o. o.

Cvetlična ulica 9

3000 CELJE

telefon: 08 205 23 56

e-mail: [email protected]

IBAN: SI56 0510 0801 4274 221

davčna številka: 39007731