O nas

Trgovine Biotopic združujejo širok program ekološko certificirane prehrane, kozmetike, čaje, čistila za dom, izdelke za osebno higieno, ekološko hladno stiskana olja, otroško prehrano ter kozmetiko za otroke.

 

BIOTOPIC - ŽE OD LETA 1991

Začetki podjetja Biotopic segajo v leto 1991, ko je dr. Janez Tasič med prvimi v Sloveniji postavil trgovino  z ekološkimi proizvodi, kar je bilo inovativno celo za širše evropsko področje. Prodaja in število izdelkov sta bila najprej skromna, danes pa je trgovina Biotopic s 3500 izdelki trgovina z največjim naborom ekoloških izdelkov in prehranskih dopolnil.

 

Pred 5 leti smo se usmerili v veleprodajo in sodelujemo z največjimi trgovskimi sistemi v državi – Mercator, Tuš, Petrol pa tudi z drugimi, kot so Sanolabor, Baby Center, Nama, Drogerije Tuš in mnogo drugih. Veleprodaja in spletna trgovina sta segment prodajnega področja, ki imata trenutno največjo rast in potencial v podjetju.

 

Leto 2015 je bilo prelomno, saj je bila registrirana prva lastna blagovna znamka BioLUX, ki je zaradi kvalitete in cenovne politike zanimiva tudi za večje trgovske sisteme v Sloveniji in v tujini.  Samo v prvem letu je bilo pod blagovno znamko BioLUX registriranih 62 izdelkov, drugo leto pa še 5 izdelkov. V letu 2015 je bila lansirana tudi spletna trgovina www.biotopic.si, kjer želimo kupcem predstaviti množično ponudbo ekoloških izdelkov.

 

VIZIJA

Podjetje Biotopic je že od leta 1991 v vrhu ekološke ponudbe v Sloveniji. Na začetku delovanja predvsem zato, ker je bila konkurenca majhna, v nadaljevanju pa smo to dosegli s širjenjem ponudbe in zavezanostjo kvaliteti. Sodelujemo z največjimi in uglednimi podjetji v Evropi, ki lahko s tehnologijo ter inovativnostjo uspešno odgovarjajo na potrebe in izzive ekološke branže. Potrditev kvalitete našega dela je tudi to, da nas vedno znova iščejo in tudi najdejo najbolj ugledne trgovske znamke – nazadnje smo v maju 2016 pričeli s sodelovanjem z Yogi TEA.

 

POSLANSTVO

Naše poslanstvo je spoštovati in razumeti naravo. Z izobraževanjem našega osebja skrbimo, da kupcem posredujemo prave informacije, ki so pomembne za dosego enega samega cilja – zdravja.